تمرینات خانگی ساده: ایستگاه های ورزشی بچینید!

ورزش در خانهبرای روزهایی که تمایلی به باشگاه رفتن ندارید یا هوا برای ورزش در فضای باز مانند دویدن یا دوچرخه سواری مناسب نیست، می توانید تمرینات ساده در منزل انجام دهید.

وسایل مورد نیاز: کتانی ساده و تمیز برای داخل خانه، چند دمبل با بطری آب پر شده، چند مانع ساده مثل بالش، یک طناب و موسیقی شاد!

ایستگاه هایی برای فعالیت بچینید:

ایستگاه اول- تمرینات کششی و در جا زدن

ایستگاه دوم- پریدن از چند مانع که کنار هم چیده شده اند

ایستگاه سوم- انجام حرکات پرس سرشانه، جلو بازو، پرس سینه

ایستگاه چهارم- طناب زدن

ایستگاه پنجم- انجام چند حرکت اندام تحتانی مثل اسکات

ایستگاه ششم- تمرین با پله

ایستگاه هفتم- تمرینات شکمی مثل دراز و نشست

ایستگاه هشتم- حرکات کششی و سرد کردن

تمرینات ایستگاهی ضربان قلب شما را بالا می برد و در مدت زمان کوتاهی چربی سوزی ایجاد می کند.

این تمرینات فضای کمی نیاز دارند و به دلیل کوتاه بودن تمرین در هر ایستگاه انگیزه شما را بالا می برد. در هر ایستگاه یک تا دو دقیقه تمرین کنید و بین ایستگاه ها ۳۰ ثانیه استراحت کنید.

حوصله چیدن این ایستگاه ها را ندارید؟ برقصید!

ما به شما نمی گوییم چگونه این کار را انجام دهید – همه افراد به سبک خاص خود رسیده اند – اما ما به شما خواهیم گفت که چرا.

رقص بدون توجه به سن، سطح مهارت و سبک شما کار می کند. همه ما رقصنده های شگفت انگیز هستیم البته وقتی کسی تماشا نمی کند. بنابراین به لیست پخش مورد علاقه خود ضربه بزنید و شروع کنید.

رقص به عنوان یک تمرین قلبی محسوب می شود و می تواند خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و فشار خون را کاهش داده و به شما در کاهش وزن کمک کند.

رقص یک فعالیت متحمل وزن است. به تراکم استخوان، قدرت عضلات، هماهنگی و تعادل کمک می کند.