عوارض قرنطینه خانگی

چاق شده اید؟

ورزش در خانه با ایجاد پاندمی بیماری کووید ۱۹،  به نظر می‌رسد باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم. افزایش ساعت های حضور در منزل و ساعات آزاد بیشتر، تعطیلی باشگاه های ورزشی، عدم امکان ورزش های دسته جمعی و در دسترس بودن تنقلات باعث می‌شود که شما دچار اضافه وزن شوید. در هر حال لازم است با به پایان رسیدن تعطیلات معمول نوروزی سبک زندگی خود را تغییر دهید و دوباره به زندگی فعال و هدفمند گذشته باز گردید.

با جستجو در اینترنت فیلم های ورزشی بسیار زیاد و متنوعی می یابید که برخی از آن ها به دلیل استاندارد نبودن ممکن است باعث آسیب به شما شوند. در ادامه لینک ورزش های استاندارد شده خانگی از سایت “کالج آمریکایی پزشکی ورزشی و  National Center on Health, Physical Activity and Disability” برای شما گذاشته شده است که می توانید در منزل انجام دهید. اگر بیماری زمینه ای ندارید، ورزش های خاص یا ورزش با شدت بالا قبلاً برای شما ممنوع نشده است، می توانید بر اساس علاقه خود از این فیلم های ورزشی استفاده کنید:

  • ۲۵ دقیقه ورزش ایستاده در خانه بدون وسیله:

https://www.youtube.com/watch?list=PLwMObYmlSHaPIArTOC4JBZfeuU7LN7KVJ&v=eLClKvN9Qag

  • تمرینات قدرتی با حداقل وسایل در هر سنی که باشید:

https://www.youtube.com/watch?v=h0GcsyWvk0M

  • ۱۵ دقیقه تمرین در منزل برای سالمندان:

https://www.youtube.com/watch?v=Ev6yE55kYGw