مصرف مایعات در حین تمرینات کاهش وزن

Your-Pre-Exercise-Fluid-Needs

آیا می­دانید حین مسابقات یا تمرینات ورزشی کاهش وزن چه میزان مایعات لازم است؟ آیا اضافه نمودن کربوهیدرات یا نمک به مایعات مصرفی لازم است؟ 

.

.

.

اگر شما ورزش می­کنید، چه به صورت حرفه­ای یا تفریحی، فراموش نکنید که مصرف مایعات به شما کمک می­کند که دچار کم آبی بدن یا کاهش کارایی نشوید و درک شما از میزان سختی فعالیتی که انجام می­دهید، کاهش ­یابد. به ویژه اگر تمرینات شما بیش از ۳۰ دقیقه طول می­کشد. در صورتی­که فعالیت شما بیش از یک ساعت است، اضافه نمودن کربوهیدرات و نمک به مایعات مصرفی توصیه می­شود. به طور متوسط هر ۱۵ تا ۲۰ دقیقه یک لیوان آب مصرف نمایید. در تمرینات بیش از یک ساعت، می­توانید به هر لیوان ۱۵ گرم کربوهیدرات مثل ۱۵ گرم قند یا یک قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید. مایعات خیلی شیرین یا غلیظ توصیه نمی­شود چون ممکن است جذب آن طولانی­تر شود یا مشکلات گوارشی ایجاد نماید.

لطفاً برای مشورت با ما اینجا کلیک کنید.