چالش نوروز ۱۳۹۹

چالش گامبرای چالش پیاده روی بهمن و اسفند ماه آماده شوید!

پیاده روی یکی از بهترین ورزش هایی است که اگر به صورت منظم و صحیح انجام شود، به کاهش وزن کمک می کند. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، پیاده روی درد کمر و زانو ایجاد نمی کند و حتی با ترشح مواد ضد التهاب در بدن، می تواند این نوع دردهای عضلانی اسکلتی را کاهش دهد. از طرفی باعث می شود کنترل شما بر مراکز اشتهایی که به صورت مداوم توسط هورمون ها تحریک می شوند، بیشتر شود.

در افرادی که ورزش منظم انجام می دهند ممکن است پیاده روی چربی سوزی مناسبی نداشته باشد. این افراد لازم است که سرعت پیاده روی را بالا ببرند و حتی دویدن در پارک را جایگزین کنند.

گام شمار می تواند در شمارش گام های روزانه -چه به صورت پیاده روی و چه به صورت دویدن – به شما کمک کند. می توانید هر روز تعداد گام های خود را با روز قبل مقایسه کنید و اگر تعداد گام های کمتری برداشته اید با کمی درجا زدن جلوی تلویزیون، هم سرگرم شوید و هم رکورد روز قبل خود را بشکنید.

همچنین می توانید در چالش بهمن و اسفند ماه کلینیک کنترل وزن و درد شرکت کنید:

۱) یک برنامه گام شمار بر روی موبایل خود نصب کنید یا یک مچ بند ساده گام شمار تهیه کنید.

۲) در هر ویزیت تعداد گام های شما در پرونده­ تان ثبت می شود.

۳) افرادی که تعداد کل ۷۵۲ هزار گام (به طور متوسط ۱۲ هزار گام روزانه) طی بهمن و اسفند داشته باشند، در قرعه کشی نفر اول شرکت داده می شوند. افرادی که به طور متوسط ۱۷۶ هزار گام در ماه (به طور متوسط ۶ هزار گام روزانه) طی ماه های بهمن و اسفند داشته باشند، در قرعه کشی نفر دوم شرکت داده می شوند.

 ۴) برای نفر اول یک پکیج ۶ جلسه ای و برای نفر دوم یک پکیج ۳ جلسه ای کاهش چربی شکمی، شامل Carboxytherapy و EMS-training رزرو می شود.